Vacature Vestigingsmanager

Maak jij graag deel uit van een enthousiast team en ben je op je plek wanneer je de klant van het juiste advies kan voorzien? Lees dan snel verder!

 

Functieomschrijving

Als vestigingsmanager ben je het gezicht naar onze klanten en de spil van de vestiging. Je weet wat ondernemen is en je houdt van een dynamische omgeving. Samen met jouw collega’s ontzorgen jullie de klant en helpen jullie onze uitzendkrachten met de vragen die zij hebben.

 

Het commerciële resultaat van de vestiging valt onder jouw verantwoordelijkheid. Samen met onze regiomanager spreek je over de targets en de mogelijkheden om deze te behalen. Met jouw enthousiasme weet je het team als een coach te motiveren en inspireren om juist die extra stap te zetten, waarmee je de vestiging naar een hoger niveau kan tillen.

 

Door het regelmatige contact met de klant, weet jij precies wat er speelt en voor welke functies er uitzendkrachten gezocht worden. In de gesprekken met de klanten evalueer jij de achterliggende periode en kijken jullie vooruit naar wat er gaat komen. Jij bent hierin een actieve gesprekspartner en komt graag met vernieuwende ideeën.

 

Werkzaamheden die je onder andere op zal pakken zijn de volgende:

  • Initiatief nemen voor professionalisering van de werkzaamheden.
  • Anticiperen op ontwikkelingen in de arbeidsmarkt.
  • Stimuleren van nieuwe initiatieven vanuit het team.
  • Zorgdragen voor goede communicatie tussen het team en andere afdelingen en vestigingen.

 

In jouw rol als vestigingsmanager toon je daadkracht, kun je snel schakelen en ben je verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken op de vestiging en het contact met de klanten. Je komt in een team te werken met verschillende nationaliteiten.

 

Dit ben jij

Je hebt meerdere jaren ervaring opgedaan als Intercedent  of als Vestigingsmanager en weet ook in hectische situaties je hoofd koel te houden. Operationele taken liggen jou uitstekend en je ziet jezelf in een voortrekkers rol in jouw team. Door jouw positieve instelling weet je niet alleen jouw klanten en uitzendkrachten tevreden te houden, ook jouw team kan op je rekenen.

 

Daarnaast zoeken wij iemand die:

  • hbo werk- en denkniveau heeft;
  • in bezit is van rijbewijs B;
  • minimaal drie jaar ervaring in de personeelsbemiddeling heeft;
  • de Nederlandse en Engelse taal goed beheerst en communicatief sterk is;
  • ervaring heeft in het begeleiden van buitenlandse uitzendkrachten;
  • zich herkent in de volgende vaardigheden: flexibel, betrokken, sociaal stressbestendig en zelfstandig.

 

Wat wij bieden

  • Een auto van de zaak, laptop en telefoon.
  • Een baan met zicht op een vast dienstverband.
  • Een functie voor 40 uur per week.
  • Professionele en enthousiaste collega’s.
  • Veel ruimte en vrijheid voor jouw ontwikkeling.
  • Een passend salaris afhankelijk van jouw kennis en ervaring.
  • 25 vakantiedagen op basis van een fulltime dienstverband.
  • Premievrij pensioen met de mogelijkheid tot bijsparen.
  • 8% vakantietoeslag.

 

Over ons

Workstead is een groeiende uitzendorganisatie en zal de komende jaren in beweging blijven. Wij bemiddelen al 25 jaar in arbeidskrachten binnen de branches food, industrie, schoonmaak, productie, logistiek en techniek. Elke dag zijn er ruim 2100 medewerkers aan het werk bij onze opdrachtgevers. Wij organiseren naast werk ook vervoer en huisvesting voor al onze medewerkers. Workstead werkt vanuit het hoofdkantoor in Renswoude en vanuit lokale vestigingen. Binnen Workstead heerst een informele sfeer. We regelen onze zaken goed en we doen wat we beloven.

 

Jouw reactie

Wil jij graag werken in een dynamische en ambitieuze werkomgeving binnen een snelgroeiende organisatie? Solliciteer dan direct en stuur jouw cv naar recruitment@mattenco.nl. Wil je meer informatie over deze functie? Neem dan contact op met Matthieu van der Velde 06-22411982 of Marco ten Hoven 06-52633265.

Solliciteer!
× Meer weten over onze vacatures?