Vacature Medewerker Backoffice

Houd jij ervan om je te verdiepen in wet- en regelgeving en zorg je ervoor dat de verschillende cao’s waarmee wij werken goed vertaald worden naar ons systeem? Lees dan snel verder, want wij hebben een leuke baan voor jou!

 

Functieomschrijving

Als Medewerker Backoffice zorg je samen met je collega’s voor de juiste en tijdige verwerking van alle gegevens van onze 2100 arbeidskrachten. Jij zorgt ervoor dat onder andere de indiensttredingen en contractwijzigingen van (nieuwe) medewerkers administratief soepel verlopen én dat de salarissen tijdig en juist betaald worden. Voor het verwerken van al die mutaties in ons systeem (Mysolution) draai jij je hand niet om.

 

In deze functie zal je niet alleen bezig zijn met de personeelsadministratie, er zal meer onder jouw verantwoordelijkheid vallen. Zo zal je je verdiepen in de verschillende cao’s waar wij mee werken, waarbij je de inhoud van de cao’s zal vertalen naar ons systeem. Met jouw scherpe blik zie jij precies wat belangrijk is en hoe deze punten opgenomen moeten worden in Mysolution. Ook zal jij contracten beheren en opstellen, ben je een vraagbaak voor de interne collega’s en zal je (mee)werken aan allerlei projecten om de afdeling en organisatie te optimaliseren. Daarnaast zal je samen met je collega’s verantwoordelijk zijn voor de verwerking van de wekelijkse en maandelijkse lonen van de uitzendkrachten.

 

Andere werkzaamheden die bij deze functie horen, zijn de volgende:

  • Op basis van je expertise onderhoud je contact met de vestigingen;
  • Ontwikkelen, actualiseren en uitwerken van personeelsinstrumenten en -documenten;
  • Verwerken van mutaties in de personeels- en salarisadministratie.

 

Tijdens alle werkzaamheden kijk je proactief naar hoe processen binnen de afdeling beter ingericht kunnen worden. Met jouw kennis en ervaring geef je input om de afdeling en de organisatie naar een hoger niveau te tillen. Een veelzijdige en verantwoordelijke functie, waarbij de functie dus meer werkzaamheden bevat dan de titel doet geloven.

 

Je komt in een gezellig team te werken met vier collega’s, die ernaar uitkijken om met je te gaan samenwerken.

 

Onze ideale kandidaat

  • Beschikt over mbo/hbo werk- en denkniveau;
  • Heeft werkervaring in een soortgelijke functie;
  • Is in bezit van het PDL of is bereid dit te halen;
  • Is analytisch sterk, secuur, zelfstandig en communicatief vaardig.

 

Wat wij bieden

  • een baan met zicht op een vast dienstverband;
  • een functie voor 32 tot 40 uur per week;
  • professionele en enthousiaste collega’s;
  • veel ruimte en vrijheid voor jouw ontwikkeling;
  • een passend salaris afhankelijk van jouw kennis en ervaring;
  • 25 vakantiedagen op basis van een fulltime dienstverband;
  • premievrij pensioen met de mogelijkheid tot bijsparen;
  • 8% vakantietoeslag.

 

Bedrijfsprofiel

Workstead is een uitzendorganisatie al meer dan 25 jaar bemiddelt in personeel binnen de branches food, industrie, schoonmaak, productie, logistiek en techniek. Elke dag zijn er ruim 2100 uitzendkrachten aan het werk bij onze opdrachtgevers. Wij organiseren naast werk ook vervoer en huisvesting voor al onze uitzendkrachten. Workstead werkt vanuit het hoofdkantoor in Renswoude en vanuit een aantal lokale vestigingen. Binnen Workstead heerst een informele sfeer. We regelen onze zaken goed en we doen wat we beloven.

 

Jouw reactie

Wil jij graag werken in een prettige werkomgeving binnen een snelgroeiende organisatie? Solliciteer dan direct en stuur jouw cv naar hr@workstead.nl. Wil je meer informatie over deze functie? Neem dan contact op met Lisanne van Essen of Sanne Brundel op telefoonnummer 06-82 481 110.

× Meer weten over interne vacatures?