Houd jij van afwisseling in je werk, kun jij goed schakelen tussen verschillende werkzaamheden en zet je je graag in voor een ander? Lees dan snel verder, want wij hebben een leuke baan voor jou!
Functieomschrijving
Als Administratief Medewerker Inkoop houd je van afwisseling in je werkzaamheden. Je bent namelijk samen met jouw collega’s op de afdeling Facilitair verantwoordelijk voor verschillende pijlers, waaronder huisvesting, vervoer, inkoop, en diverse facilitaire projecten.
Huisvesting
Voor een grote groep van onze uitzendkrachten verzorgen wij de huisvesting welke dient te voldoen aan hoge kwaliteitseisen. In deze functie ben jij samen met jouw collega’s verantwoordelijk voor de inrichting en het onderhoud van onze 150 huisvestingslocaties. De Facilitaire afdeling heeft grote invloed op het primaire proces, het is dus belangrijk dat de huisvesting goed geregeld wordt. Verder coördineert de afdeling klachten, storingen en communiceert dit vervolgens met de betrokken afdelingen. Voor het beheer en onderhoud van alle woon- en kantoorlocaties is een correcte administratieve afhandeling erg belangrijk, dit zal behoort ook tot je werkzaamheden. Verder stuur jij wekelijks de nachtregisters door naar onze verhuurders.
Inkoop
Naast de werkzaamheden rond de huisvesting van onze medewerkers, ben je verantwoordelijk voor de inkoop en controle van de facturatie. Er wordt ingekocht ter ondersteuning van het primaire en ondersteunende proces. Denk bij het primaire proces aan de inventaris voor woonlocaties, gereedschap/ middelen voor de Technische Dienst en Schoonmaak en persoonlijke beschermingsmiddelen voor de uitzendkrachten. Het ondersteunende proces betreft kantoorartikelen en voorzieningen voor de kantoormedewerkers. Werkzaamheden die hierbij komen kijken: voorraadbeheer, offertes, vergelijken van aanbiedingen, aankopen en administratieve afhandeling.
Tijdens alle werkzaamheden kijk je proactief naar hoe processen binnen de facilitaire afdeling beter ingericht kunnen worden. Als Facilitair Medewerker kom je in een team te werken met enthousiaste collega’s die samen verantwoordelijk zijn voor Huisvesting, Inkoop en Wagenparkbeheer.
Onze ideale kandidaat
Ben jij die ondernemende, sociale en down to earth collega die samen met ons jouw ontwikkeling gaat vormgeven, dan komen wij graag met je in contact! Verder is het voor onderstaande functie belangrijk dat jij:
- Je hebt MBO werk- en denkniveau;
- Je hebt administratieve ervaring;
- Je beschikt over onderhandelingsvaardigheden, overtuigingskracht en je bent goed in staat zelfstandig werkzaamheden te organiseren;
- Je hebt goede kennis van Microsoft Office programma’s;
- Is een teamplayer en wil zich graag verder ontwikkelen.
- Sociaal en ondernemend bent;
- Affiniteit met techniek is een pré;
- Een teamplayer bent;
- Ambitieus bent.
Wat wij bieden
- Een baan met zicht op een vast dienstverband;
- Een functie voor 32 tot 40 uur per week;
- Gezellige lunchwandelingen;
- Enthousiaste en professionele collega’s;
- Leuke personeelsuitjes;
- Veel ruimte en vrijheid voor jouw ontwikkeling;
- Mooie grote gezellige kantine met air hockey tafel;
- 25 vakantiedagen op basis van een fulltime dienstverband;
- Premievrij pensioen met de mogelijkheid tot bijsparen;
- 8% vakantietoeslag.
Bedrijfsprofiel
Workstead is een uitzendorganisatie die zich richt op arbeidsmigranten binnen de branches Food, Logistiek, Industrie, Productie en Techniek. Het doel is om te zorgen en te ontzorgen, daarom organiseert Workstead naast het faciliteren van werk, ook het vervoer en de huisvesting voor onze medewerkers. Alles zodat onze medewerkers zich optimaal kunnen focussen op het werk.
Workstead doet dit al meer dan 25 jaar en met succes. Na te zijn gestart met een vestiging in Renswoude, zijn de locaties uitgebreid met vestigingen in Amsterdam, Alphen aan den Rijn, Harderwijk, Haulerwijk, Ede en Geldermalsen. Medio 2023 verhuizen wij met ons hoofdkantoor naar een fantastisch mooie nieuwe locatie in Veenendaal. Hier zijn wij straks van alle gemakken voorzien om onze operatie optimaal te kunnen faciliteren.
Onze medewerkers zijn echte aanpakkers. Onze kernwaarden ambitie, gelijkwaardigheid, samenwerken en nuchterheid staan centraal in alles wat wij doen. Wij doen dat stapje extra, voor elkaar, onze medewerkers en onze klanten. Herken jij jezelf in bovenstaande lees dan snel verder of neem contact met ons op.
We komen graag met jou in contact:
Wil jij graag werken in een dynamische en ambitieuze werkomgeving binnen een snelgroeiende organisatie? Solliciteer dan direct en stuur jouw cv naar recruitment@workstead.nl.